Репост - крок до змін! Розкажіть друзям про наш журнал
Головна/Статті

Чергове будівництво торговельно-адміністративних будівль замість перехоплюючої парковки

29.08.201856790
Біля входу зі станції метро Харківська ліворуч та праворуч мостового переходу через проспект Бажана, з південної сторони почалися будівельні роботи.

До цього часу одна з цих ділянок використовувалась як площадка для стоянки приміських маршрутних автобусів. Взявши до уваги той факт що ст.. метро Харківська є майже першим великим транспортно-пересадочним вузлом, на в’їзді до столиці, зі сторони м. Бровари, тоді ми розуміємо яке навантаження воно несе, від кількості автівок, на яких приїжджають по справах люди. Та щоб не перевантажувати київські шляхи, залишають свої автівки біля ст.. метро та в подальшому пересуваються на ньому. Про таку проблему нещодавно згадували на сторінках газети Сьогодні, у статті «Перехоплюючі парковки можуть значно зменшити кількість заторів у містах»

От же враховуючи ці факти з’являється здоровий глузд, зробити на вище згаданій території автомобільну паркову. Про що вже згадувалося на початку року у статті КиевVласть
Але ж, побачивши будівельні роботи з використанням бурових механізмів та виготовлення великого котловану, стає зрозуміло, що ні яких місць для автівок вже ніхто не побачить.
З’ясовуючи ситуацію, вивчаючи різні документи та спілкуючись з представниками забудовника, з’явилося кілько запитань.
По перше. Спілкуючись з начальником будівельної ділянки від підрядника ПрАТ «Метробуд», з’ясовується, що про будівництво якогось будинку чи споруди, він ні чого не знає. По його словам, підрядник виконує роботи з будівництва огороджуючи конструкцій, укріплення захисної стіни у ґрунту від метрополітену, перекладка труб та буріння для паль хімзакріплення.



Чудово…
Звертаємося до офіційних документів. Обидві Контрольні картки, виданні Департаментом міського благоустрою та Декларації про початок виконання будівельних робіт (Замовники: ТОВ «САН ІННОТЕХ» та ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-БУД ЛТД»), свідчать про початок будівництва об’єкту торговельно-адміністративного призначення і закладів обслуговування. Про ні які роботи що згадував начальник будівельної ділянки, в цих документах не вказується.






По друге. Звертаємося до інформаційно-аналітичної системи «МАЙНО» м. Києва (містобудівна документація/ген. План), та отримуємо данні, що на ділянці 90:311:0016 замовником є ТОВ «А.С.П. ЛТД», а на ділянці 90:311:0028 замовник ТОВ «САН ІННОТЕХ», що не відповідає даним у Контрольній картці та Декларації про початок будівництва.
По третє. Заходимо до офіційного київського міського кадастру




та бачимо, що ділянках 90:311:0016 та 90:311:0028 термін дії ( 5 років) скінчився, а на ділянках вздовж цих 90:311:0012 та 90:311:0013, ще діє мабуть до 2021 року (оренда на 10 років).
Отже ділянки 90:311:0012 та 90:311:0013 самі без ділянок 90:311:0016 та 90:311:0028 не мають ні якого будівельного інтересу.
Враховуючи вище наведене, можливо уявити таку схему:
Власник (Хто?) ТОВ «А.С.П. ЛТД» чи ТОВ «САН ІННОТЕХ» чи ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-БУД ЛТД» по якихось причин не здійснив продовження оренди ділянок 90:311:0016 та 90:311:0028 та щоб придбати вагомі аргументи, для поновлення оренди, почав стрімко виконувати будівельні роботи на ділянках 90:311:0012 та 90:311:0013, які можуть бути використані як невід’ємне поліпшення території та ще виконати підготовчі роботи для подальшого будівництва на ділянках 90:311:0016 та 90:311:0028.

Стає запитання!
Це є злочинна діяльність, халатність державних контролюючих органів чи може корупційна схема????
Поділиться в соціальних мережах:
Коментарі: