10.08.201844010
18 квітня 2018 року Верховний суд України в справі № 367/3673/15-а постановив касаційну скаргу Київської обласної державної адміністрації залишити без задоволення(http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/73532464)
Цим завершилось 10 річне відстоювання громадянкою своїх прав на отримання лише відповіді на скаргу!
Так вам не вважається, саме стільки часу знадобилося громадянці України щоб визнали її законні права на отримання відповіді на її скаргу подану ще 15.09.2008 року відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», саме стільки Київська обласна державна адміністрація ігнорувала законні вимоги своїх громадян.
Скарга була про захист прав пасажира - споживача послуг автомобільного транспорту, мотивовану тим, що 17.05.2008 їй, як ветерану праці, дитині війни не було забезпечено безпечне і якісне пільгове перевезення персоналом перевізника (КП «Київпастранс», автопарк № 5) на зупинці м. «Святошино» на приміському маршруті № 772, де контролер із застосування фізичного впливу вимагав оплати проїзду.
І що змінилося за 10 років, крім ціни за проїзд.
Закон України «Про звернення громадян» |
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. |
Що викликає обурення та здивування так те, що урядники увесь цей час намагалися, витрачаючи наші з вами кошти на їх утримання, відстояти в судах свою бездіяльність та визнати доцільність порушення ними законів та строків, які визначаються цими законами.
Ми з вами звикли, що терміни та строки, навіть якщо вони прописані в законах, чиновниками зволікаються та знаходять масу різних підстав, щоб не дати вчасно відповіді та не виконати вимоги законодавства. При цьому, держслужбовці складають присягу виконувати вимоги Конституції та законів України. Але жодного держслужбовця не звільнено, за порушення присяги саме за порушення строків розгляду звернень чи заяв (скарг), хоч це дуже важливе питання для всіх громадян, а саме вчасно розглянути наші з вами звернення (заяви) цими чиновниками.
Може досить відстоювати свої права в цей хоч й законний, але дуже тривалий спосіб, пора змінити цю владу, яка не виконує простих вимог законодавства, яка покриває свою бездіяльність за рахунок наших податків. Ми також сподіваємось, що реформа держслужби, яку рекламує Уряд, буде спрямована саме на допомогу громадянам, на вирішення наших з вами потреб, а не власних.