04.03.2020111580
Соціальна язва під назвою «Рейдерство» вже давно увійшла до лексикону не лише сучасних журналістів, політиків, а й навіть простих людей, далеких від названих професій та експертного середовища. Цим соціальним злом навряд чи здивувати когось. Вельми часто розповіді про рейдерські факти лунають звідусіль: з екранів телевізорів, гаджетів, радіоефірів і навіть у чергах в магазинах і державних установ.
Та попри велику поширеність цього поняття, все-таки огортає сум, коли бацила «віджимів» потрапляє у ті куточки, де їй апріорі не місце, туди, де душі людей зустрічаються із сакральним, чистим, святим.
Останнім часом, багато інформації у мережі internet циркулює навколо Церкви Християн Віри Євангельської «СКИНІЯ».
Впродовж своєї історії — становлення та змужніння — релігійна громада Церкви СКИНІЯ зарекомендувала себе як надзвичайно соціально активна, відповідальна і патріотична спільнота.
Як повідомляють різні численні інтернет-видання, приміром інформ-ресурс Enigma
«Християнська Церква „СКИНІЯ“ — це не лише богослужіння.
Це — практична, активна допомога нарко- та алкозалежним громадянам України.
І надто, що особливо є важливим за умов фактичної війни, це — служба військових капеланів Церкви „СКИНІЯ“ на фронті, допомога сім’ям загиблих вояків, а також — пастирська опіка ув’язнених у місцях позбавлення волі.
І звісно, підтримка дітей, а саме — участь в освітніх проектах маленьких діточок.
І ще багато-багато чого корисного.»
Старший пастор Церкви СКИНІЯ в якості військового капелана звершує молитву на фронті
Та, останнім часом, навколо СКИНІЇ зібралися хмари. І хмари ті — зовнішні.
Є небезпека, що релігійна громада Церкви СКИНІЯ може зазнати такої собі рейдерської атаки.
І першим кроком може стати саме:
— усунення від богослужіння авторитетного серед представників цієї релігійної громади лідера — старшого пастора Рустама Фатуллаєва;
— далі буде заміна його — Фатуллаєва — на більш зручну особу;
— це уможливить потрапляння майна релігійної громади Церкви СКИНІЯ під зовнішній контроль єпископів, які не входять безпосередньо до громади СКИНІЇ.
Як реагувати в цьому випадку (підкреслюю, на загрозу рейдерства — авт.) українському суспільству?
Чи заплющити очі українським громадянам, які не належать до цієї релігійної громади?
Чи не висвітлювати конфліктну ситуацію журналістам — представникам переважно світської професії?
З цього приводу є дві кардинально протилежні думки:
1. Це винятково справа віруючих, Церкви.
Таку думку висвітлив старший єпископ Християн Віри Євангельської (ХВЄ) Михайло Паночко, відповідаючи на запитання журналіста Всеукраїнського журналу «Корупціонер в Україні».
Він — Паночко — заперечив загрозу рейдерства, натомість, назвав релігійну громаду Церкви СКИНІЯ недосвідченими дітьми.
За деякий час до цього, громада цієї церкви згідно зі статутом проголосувала за свого пастора та після закінчення богослужіння оголосили результати
(така собі демократія, що притаманна духу протестантизму — авт.), висловлення вотуму довіри старшому пастору Фатуллаєву.
Тож люди — переважно це кияни — не миряться з небезпекою бути позбавленими свого пастора та із загрозою наступних можливих поганих наслідків.
2. Є й інша думка щодо місця суспільства в контексті цього (та інших подібних — авт.) конфліктів.
НАДТО ГАРНО І ПОТУЖНО ПРИСЛУЖИЛИСЯ ПРЕДСТАВНИКИ РЕЛІГІЙНОЇ ГРОМАДИ СКИНІЇ ЛЮБІЙ НЕНЬЦІ-УКРАЇНІ:
— на фронті, а саме, у лавах військового капеланства, допомагаючи родинам загиблих захисників України;
— у закладах пенітенціарної служби, служачи ув’язненим;
— масово підтримуючи нарко- та алкозалежних;
— допомогаючим вдовам і сиротам;
— реалізуючи освітні проекти для діточок;
— і в багатьох-багатьох соціально важливих місіях.
З огляду на велетенський соціальний внесок Церкви СКИНІЯ,
НЕ ПРАВИЛЬНИМ БУЛО Б ЛИШИТИ РЕЛІГІЙНУ ГРОМАДУ, ПО СУТІ, АКТИВНИХ ПАТРІОТІВ УКРАЇНИ — САМ НА САМ З ЄПИСКОПСЬКИМ ТИСКОМ.
Після того, як думки, позиції, аргументи були висловлені у відповідь на запитання журналіста Всеукраїнського журналу «Корупціонер в Україні», у повітрі зависло запитання:
то чи відбудеться невдовзі рейдерська атака на Церкву СКИНІЯ?
Чи буде усунуто старшого пастора Фатуллаєва, мовляв, «він йде не туди».
Та чи могла за поганого пастора так гарно розвинутися, змужніти, вирости у плані соціальної активності і, звісно, матеріальної потужності — релігійна громада Церкви СКИНІЯ (за деякими оцінками майно церкви насьогодні обчислюється значною цифрою у мільйонах доларів США — авт.)?
Чому тепер, коли громада цієї Церкви змужніла, виросла, піднялася духовно і матеріально, розширила свій соціальний вплив — на СКИНІЮ почали практично зазіхати «блюстителі», пояснюючи цю завзятість «благими намірами»?
Чи не має тут бажання банально поживитися за рахунок статків впливового, соціально значимого церковного господарства і надходжень від пожертв?