Репост - крок до змін! Розкажіть друзям про журнал
Головна/Статті

Не сліпі проводять конкурси на зайняття посад держслужби

Корупціонер в Україні всеукраїнський журнал
99480

Ні, не сліпі проводять конкурси на зайняття посад держслужби — зробіть власні висновки щодо «реформаторів» Гройсмана.


Прозорі, відкриті чесні конкурси

Нас, громадян України, керівництво держави, реформатори та народні депутати запевнили, що прийняття на посади державних службовців буде здійснюватися на прозорих, відкритих та чесних конкурсах. Так це чи ні робіть висновки самі на прикладі конкурсу на зайняття вакантної посади керівника апарату Фонду державного майна України(ФДМУ). Майте на увазі, що це конкурс про призначення посадових осіб вищого корпусу державної служби.

Конкурс на посаду керівника апарату ФДМУ

Я, як член Громадської ради при ФДМУ, та продовжуючи журналістське розслідування щодо проведення 15 травня 2018 року конкурсу на зайняття вакантної посади керівника апарату ФДМУ, отримав ще частину документів від Національного агентства з питань державної служби України (НАДС) стосовно проведення цього конкурсу. Частина фактів та документів щодо цього конкурсу вже висвітлена у моїй статті «Сліпі чи хабарники працюють у Національному агентстві України з питань державної служби (НАДС)» в цьому блозі а також у журналі «Корупціонер в Україні».

Чи сліпі проводять конкурси у НАДС

Нагадаю Вам, що отримавши перші документи щодо проведення цього конкурсу в мене з’явився сумнів щодо відсутності «договірняків» або недбалості посадових осіб НАДС при проведенні цього конкурсу.

Річ у першій статті велася щодо допуску кандидата Спіріної О.Д. (яка стала переможцем), якій з початку відмовили в участі у конкурсі в зв’язку з тим, що вона подала документи пізніше зазначеного часу (10.05.2018 року до 14 години). Але вона надала копію чеку про поштове відправлення (сума якого не відповідала сумі електронної накладної) в якому було зазначено час відправлення – 12 годин 55 хвилин 10.05.2018 року.

Неотриманий вчасно пакет документів та фальсифікований чек

Та я ще додатково виказував дивування працездатності державного органу, тому що на копії чеку була відмітка щодо верифікації цього чеку 14.05.2018 року о 17 годині 12 хвилин та як можливо було встигнути за 47 хвилин скласти відповідь, отримати її у НАДС, зареєструвати, вивчити та перевірити надані документи, надати їх на розгляд до комітету з відбору кандидатів, комітет опрацював надані документи, прийняв рішення про надання пропозиції до Комісії щодо допуску до Конкурсу Спіріної О.Д.., підготував та направив цю пропозицію до Комісії. Але я недооцінив працездатність державного органу НАДС, бо вони все це встигли зробити за 18 хвилин!

У НАДС винайшли машину часу

Тепер розповім чому за 18 хвилин. У травні та червні 2018 років я отримав 5 листів від НАДС з інформацією, в яких вони зазначали, що (увага) вже о 17 годині 30 хвилин 14 травня 2018 рокудержслужбовець НАДС у телефонному режимі повідомив Спіріну О.Д що її документи пройшли перевірки, по ним винесено рішення комітету щодо допуску, направлена пропозиція до Комісії та повідомили її про час тестування. При цьому НАДС надав копію реєстру телефонних дзвінків за 14.05.2018 року, в якому дійсно був зафіксований дзвінок Спіріної О. Д. о 17 годині 30 хвилин.

І я зрадів за НАДС, що вміють же швидко працювати коли хочуть, але як завжди є «АЛЕ». НАДС мені надав скріншот поштової скриньки держслужбовця Колобової Л. А., яка отримала відповідь від Спіріної О. Д. та копії документів. Тепер звертаю увагу, що електронне повідомлення Спіріної О.Д. з документами НАДС отримано 14.05.2018 о 17 годині 39 хвилин.



Та тепер виникає питання, як у НАДСі могли провести зазначені заходи щодо допуску Спіріної О.Д до конкурсу та вже повідомити про допуск о 17 годині 30 хвилин по документам які отримали о 17 годині 39 хвилин.
І мені тепер зрозуміло, що ці факти та документи свідчать про фальсифікацію, підтасовку, нехтування вимогами законодавства при проведенні конкурсу держслужбовцями НАДС і звісно все це робилося з якоюсь ціллю та мотиву. Все це стає можливим тому, що це влаштовує та підтримується Головою НАДС К. Ващенко.

Кому потрібні такі факти ?

Після першої статті я звісно звернувся до Прем’єр-міністра В. Гройсмана з заявою від 04.06.2018 року, в якій виклав всі ці факти та надав копії документів на підтвердження фактів порушень при проведенні конкурсу. У моєму електронному кабінеті на мою заяву з’явилась відповідь від 23 червня 2018 року, а саме лист НАДС за підписом Голови К. Ващенко, в якому він зазначив, що у НАДС відсутні повноваження щодо відстеження та перевірки поштових відправлень. Тобто, я можу знайти любий чек на смітнику, надати НАДС та він буде зарахований для прийняття документів на конкурс, нагадаю, на конкурс по призначенню посадової особи вищого корпусу державної служби. І раз ця відповідь зазначена, як відповідь на заяву до Прем’єр-міністра, то напрошується висновок, що такий стан по проведенню конкурсів влаштовує і самого В. Гройсмана, бо він та його підлеглі не спромоглися та не мали бажання розібратися з викладеними фактами.

Далі, у цьому ж листі було зазначено, що комітет на своїх засіданнях обов’язково веде протокол засідання, в якому фіксуються прийнятті рішення та чомусь надає мені протокол засідання комітету №6, увага, від 10.05.2018 року.
Тепер мені зрозуміло, чому НАДС на мої запити не надало протоколу засідання комітету від 14.05.2018 року, копії пропозиції комітету до Комісії щодо допуску Спіріної О. Д. до конкурсу та даних про реєстрацію цієї пропозиції і матеріалів щодо перевірки наданої відповіді та додаткових документів від Спіріної О. Д.

Раз таке відбувається на конкурсах з призначення посадових осіб вищого корпусу державної служби, то про те, як проводяться конкурси з призначення нижчого рангу держслужбовців, навіть жахливо подумати.

І це все творять «реформатори» під керівництвом та з погодження Прем’єр-міністра В. Гройсмана. І це є одна із відповідей на запитання, чому такий зараз рівень життя у нас — громадян.

Тому треба контролювати дії влади, не давати їм можливості порушувати законодавство та боротися за свої конституційні права.



 

Качур Д. М. , член Громадської ради при ФДМУ , експерт з питань приватизації 

Поділиться в соціальних мережах: