09.04.202120580
СБУ під керівництвом Генпрокуратури повідомило про підозру в організації корупційної схеми, якою завдано державі збитків на 142 млн. грн, одному з колишніх керівників ДП «Одеський морський торговельний порт». Ще під час робочого візиту до Одеси Президент України наголошував про важливість і актуальність розслідування злочинних схем у Одеському порті та в Адміністрації морських портів України.Слідством, яке тривало понад рік, було встановлено, що впродовж 2018-2019 років один із колишніх керівників Одеського порту здавав в оренду різним комерційним структурам буксири державного портового флоту за значно заниженими тарифами. Тобто для бізнесменів керівництво порту затвердило розцінки, що в 10-15 разів були нижчими від реальних цін. При цьому, гроші за обслуговування, паливо та ремонт буксирів сплачував саме Одеський морський торговельний порт собі у збиток, а надприбутки від судновласників отримували комерційні структури.
Хоча ДП «Одеський морський торговельний порт» мало можливість самостійно надавати такі послуги або на більш економічно вигідних умовах і кошти від оренди буксирів мали надходити до бюджету.
Фігуранту справи пред’явлені звинувачення за ч. 2 ст. 367 КК України (службова недбалість, що спричинила тяжкі наслідки).
Про цю схему розповідав нещодавно відсторонений очільник морпорту Олексій М’ясковський, якому начебто вдалось викрити ці схеми зі здачею почасово в оренду буксирів. Олексій М’ясковський запропонував проведення тендерів на передачу буксирів, але після озвучування цих пропозицій в Мінінфраструктури був звільнений. Та через три дні після його звільнення три буксири без тендеру були віддані миколаївській компанії за менші гроші ніж пропонували інші. Висновок один, все вирішують в Адміністрації портів та міністерстві та частіше не на користь державі. Правоохоронцям ще багато тут роботи.
#СБУ #Мінінфраструктури #АдміністраціяМорськихПортівУкраїни #ОдеськийМорськийТорговийПорт #корупція