Дмитро Сенниченко своїми протиправними діями намагається сховати кінцевого власника придбаного об’єкту приватизації. Також існує ймовірність проведення легалізації коштів, отриманих злочинним шляхом, отриманих без сплати податків або отриманих від країни агресора.
У статтях виданих на сторінках Нашого журналу — «Дмитро Сенниченко нахабно протягує «схему прокладок» при приватизації Готелю «Дніпро», «Чи порушив Голова ФДМУ Дмитро Сенниченко законодавство при приватизації Готелю „Дніпро“, буде з’ясовувати суд» та «Дмитро Сенниченко порушив законодавство при приватизації Готелю «Дніпро», про що свідчить інформація «РВС Банку» я ретельно висвітив невідповідність дій Дмитра Сенниченко вимогам законодавства, а саме протиправність дій ФДМУ при затвердженні протоколу аукціону при приватизації готелю «Дніпро».
СТИСЛО ПРО СУТЬ ПОРУШЕНЬ З БОКУ Д. СЕННИЧЕНКО
Відповідно до вимог законодавства ФДМУ перед затвердженням протоколу повинен перевірити надану переможцем заяву, інформацію та доданні до неї документи та у разі, якщо переможець не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено цим Законом, ФДМУ не може затверджувати протокол електронних торгів.
ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД АТ «РВС БАНК» (26.08.2020 р.) та АТ «БАНК СІЧ» (25.08.2020 р.) ПІДТВЕРДИЛО ІНФОРМАЦІЮ ПРО НАДАННЯ КРЕДИТУ ТОВ «СМАРТЛЕНД».
Придбання Готелю «Дніпро» відбудеться за залученні кошти, по яким остаточні рішення банків будуть прийняті тільки 10 вересня (РВС Банк) та 16 вересня 2020 року (Банк СІЧ).
Саме ці факти свідчать доказом протиправних дій посадових осіб ФДМУ, які всупереч вимогам ч.9 ст.14 Закону затвердили протокол аукціону («Орган приватизації з продажу об’єкта малої приватизації не затверджує протокол електронних торгів,... з потенційним покупцем, який: не подав документи або відомості, обов’язкове подання яких передбачено цим Законом).
Нагадую, що документи щодо кредитора відповідно до ч. 10 та ч. 13 ст. 14 та ч. 4 ст. 23 Закону і відповідно до п. 64 Порядку переможець зобов’язаний був надати разом зі своєю заявою на участь в аукціоні, тобто до аукціону.
ЗАСТУПНИК ФДМУ ТАРАС ЄЛЕЙКО З ЦЬОГО ПРИВОДУ НАВІТЬ ЗБРЕХАТИ «ЯК ТРЕБА» НЕ МОЖЕ.
У своїй статті «Що відбувається після аукціону» Тарас Єлейко пише: «Після продажу готелю „Дніпро“ впродовж 10 днів Товариство з обмеженою відповідальністю „Смартленд“, яке запропонувало на аукціоні найвищу ціну, надало всі документи, необхідні для підтвердження його відповідності вимогам закону щодо покупця».
Заступник ФДМУ Тарас Єлейко намагається довести, що кредиторів вони перевірили по документам, які були наданні в визначенні законодавством строки.
Перше зізнання заступника вже свідчить про кримінальний злочин — він зазначає, що після аукціону, до підписання протоколу (29.07.2020 року) ТОВ «СМАРТЛЕНД» надало всі документи. А вимоги законодавства кажуть, що орган приватизації перевіряє заяву на участь в електронному аукціоні, подану шляхом заповнення електронної форми, та електронні копії документів переможця електронного аукціону щодо відповідності вимогам Закону.
Тобто, законодавством не передбачено отримання додаткових документів від переможця після аукціону та перевіряються електроні копії документів наданих переможцем, як учасником до аукціону.
Далі пише: «Відповідно до букви закону ФДМУ провів перевірку покупця, звернувся із запитами до відповідних правоохоронних органів та отримав додаткове підтвердження про те, що кінцеві бенефіціари компанії відповідають вимогам, встановленим для покупців державного майна законом».
Питання — це він звернувся з приводу двох громадян України, які є кінцевими власниками ТОВ «СМАРТЛЕНД» і мабуть з приводу підтвердження громадянства України? Більшої маячні та тупості я не зустрічав в діях посадовців ФДМУ.
Далі ще цікавіше : «Далі законодавчо надається 30 днів для підписання договору купівлі-продажу. У випадку з готелем „Дніпро“ покупець має намір фінансувати угоду за рахунок запозичених коштів, отже, зобов’язаний надати документальне підтвердження, що кінцеві власники кредитора так само відповідають вимогам закону. Покупець готелю „Дніпро“ надав усі документи у встановлені терміни і ФДМУ та відповідні служби перевірили власників кредиторів на відповідність».
ВСЕ (це знову інформація для правоохоронних органів) — САМ ТАРАС ЄЛЕЙКО ВИЗНАВ ПРО ЗАПОЗИЧЕННІ КОШТИ ДЛЯ ПРИДБАННЯ ГОТЕЛЮ та забув про вимоги законодавства щодо надання до аукціону документів про кредитора.
І щодо окремого надання документів про кредиторів після аукціону перед підписанням договору — знову грубе порушення законодавства, бо в п. 71 Порядку (постанова КМУ від 10 травня 2018 р. № 432) зазначено: «У межах строку, встановленого для укладення договору купівлі-продажу об’єкта приватизації, орган приватизації у разі потреби перевіряє оригінал заяви на участь в електронному аукціоні та оригінали доданих документів переможця електронного аукціону щодо відповідності вимогам Закону».
Дійсно 30 днів перевіряє оригінал заяви на участь в аукціоні — НА УЧАСТЬ!!! та оригінали доданих документів та ніяк документів поданих після аукціону.
У ФДМУ мабуть діє принцип «тупий ще тупіший» — САМ ТАРАС ЄЛЕЙКО ВИЗНАВ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЗАЛУЧЕНИХ КОШТІВ, законодавство визначає у п’яти статтях щодо необхідності подачі документів про кредитора разом з заявою на участь в аукціоні, але він каже про якісь додаткове подання документів.
І саме головне, протокол підписано 29.07.2020 року, ДОГОВІР № 173 підписано 14.08.2020 року, але по повідомленню АТ «БАНКУ СІЧ» від 25.08.2020 року кредитна угода від 28.08.2020 року, яка буде затверджена або не затверджена 16.09.2020 року та по повідомленню АТ «РВС БАНКу» від 26.08.2020 року рішення про кредит буде прийнято 10.09.2020 року.
Якщо не звертати увагу на те, що документи про кредиторів повинні були наданні до аукціону, про яких кредиторів, про яку перевірку станом на 29 липня 2020 року каже цей бовдур коли, як вбачається, на той час не було відомо про кредиторів, бо повідомлення банків було 25 та 26 серпня 2020 року. Та і станом на 14 серпня 2020 року — на день підписання договору купівлі — продажу також були відсутні рішення зазначених банків про надання кредитів.
Та на останнє, ми маємо нове зізнання для правоохоронних органів від заступника ФДМУ Тараса Єлейко — «Оскільки перевірка не виявила неузгодженості з вимогами закону, договір підписаний і зараз ми очікуємо оплату за цією угодою впродовж наступних 30 днів». У Кримінальному кодексі України є такі статті — Стаття 367. Службова недбалість та Стаття 364. Зловживання владою або службовим становищем.
Як вбачається Дмитро Сенниченко намагається «узаконити» використання «прокладок» на аукціоні на «ПРОЗОРО» та використання банків, як «прокладок» з метою приховування дійсного кредитора (через поручительство) по купівлі об’єкту приватизації, з метою уникнення перевірки фактичного кредитора вимогам законодавства та «кришує» схему використання коштів невідомого джерела.
Дії Дмитра Сенниченко можуть сприяти легалізації брудних коштів через приватизацію.
І ВСЕ ЦЕ Дмитро СЕННИЧЕНКО НАЗИВАЄ ПРОЗОРОЮ ПРИВАТИЗАЦІЄЮ.
Пане Президент, саме Вас Дмитро Сенниченко втягнув в усі ці «схеми» по приватизації Готелю Дніпро.
Президенту, Верховній Раді та КМУ пора вже поставити питання про звільнення з керівництва ФДМУ цих представників «соросят», які не розуміють законодавство про приватизацію, вводять в оману інвесторів та громадян, які нахабно порушують вимоги законодавства, що може завдати шкоди Державі та громадянам.
ІНВЕСТОРИ, БУДЬТЕ ОБРЕЖНІ З ПРИВАТИЗАЦІЄЮ ВІД «НОВИХ ОСІБ» ФДМУ!!!
Тому, громадяни, слідкуйте за приватизацією, бо це не тільки розвиток Держави та збільшення інвестицій, а як вбачається ще може бути джерелом шкоди Державі та інтересам громадян.
Треба нам контролювати дії влади, не давати їм можливості порушувати законодавство та права громадян, знати та боротися за свої конституційні права, за прозору приватизацію, за надходження до бюджету та боротися проти свавілля чиновників.
Чи стане громадянин джерелом влади залежить від кожного з нас.
Качур Д. М. , член Громадської ради при ФДМУ
голова Правління ГО «Офіцери, громадяни, вільна Україна»
#ФДМУ #ДмитроСенниченко #Смартленд #ТапасЄлейко #готельДніпро #Приватизація